Intrededienst ds. Sarolea op 8 januari 2023

Een bekend gezicht, dat wel, maar toch anders dan anders: op 8 januari ging ds. Sarolea voor het eerst in zijn nieuwe hoedanigheid in de dienst voor: als predikant voor structurele hulpdiensten in onze gemeente, met als speciale opdracht: de verzorging van het pastoraat onder onze gemeenteleden. De kerkenraad is heel dankbaar dat er althans gedeeltelijk in de vacature door het vertrek van ds. Vos is voorzien. Wij verwelkomen ds. Sarolea dan ook van harte in onze gemeente.
Over deze dienst schrijft hij: “Op het moment dat u deze tekst leest, ben ik voorgegaan 8 januari en door ds.Louisa Vos verbonden aan de Lutherse gemeente. Ik heb dat als bijzonder ervaren. Ik zie ernaar uit aan de slag te gaan.” In de Omroeper staat op pagina 8 en 9 een uitgebreide introductie.

ds. Wiert Sarolea